dilluns, 26 de gener del 2009

El camí cap a mi mateix!

Amb aquest títol un pèl filosòfic i egocèntric la meva intenció tan sols és dir-vos que finalment m'he independitzat! Aquest cap de setmana vaig acabar de fer el trasllat i ahir a la nit ja vaig dormir a la meva nova llar, Can Suquet del Mig.
No es pot dir que sigui una gran INDEPENDÈNCI
A, sinó més aviat una independència en minúscula, perquè Can Suquet del Mig és el pis de sota d'on vivia fins ara. Per tant, tan sols he baixat un pis, això sí, per escales exteriors! Malgrat tenir el pis llogat des del mes d'octubre la meva intenció inicial no era viure-hi. M'interessava per tenir un lloc per estudiar i per poder fer sopars amb els amics. Però després de tot aquest temps durant el qual havia de pujar i baixar escales amb la mandra que fa sortir a fora quan fa fred, en el què tenia coses a dalt i a baix, o no sabia on les tenia, vaig decidir instal·lar-me i fer la meva vida, que per altra banda, JA ERA HORA! Ara a esperar que la crisi no em foti al carrer!
Aquest és el meu piset:





1 comentari:

lacapblanc ha dit...

Així doncs.. Si portem un bon vinet, podem pujar un diumenge de visita?

Ja era hora hòstia que els homes d'avui dia sou, tela marinera!
tot el dia enganxats a la mama...