dimecres, 16 de setembre del 2009

Cafè descafeïnat a bell raig!

L'estiu ha passat ràpid, molt ràpid, i les vacances i la festa major encara més. Tot plegat ha estat un vist i no vist.

Generalment durant les vacances es canvia la rutina diària. Doncs bé, aquest any no ha estat així. M'he passat l'estiu estudiant, o intentant-ho, perquè les hores que he arribat a perdre davant del paper són considerables, tot per culpa de la manca de concentració... sort que finalment he trobat un ritme i ara a poc a poc, vaig avançant amb el temari.

Malgrat l'estudi, els caps de setmana suposaven un kit kat. Les costellades, els sopars i les sortides amb bici han servit per carregar mínimament les piles per tornar els dilluns a fer el cara a cara contra els apunts.

I la festa major ha estat tranquil·leta i aigualida! Ja ho havia de ser, perquè el boig ja el vaig fer l'any passat i aquest any volia fer bondat per aprofitar el temps i estudiar. Però el temps ha fet de les seves i encara ha ajudat a deslluïr-la una mica més amb pluja i fred! Aquest matí, estàvem a 6 graus només! Hem passat d'anar amb calça curta a portar jersei i jaqueta!

En definitiva, que mires enrere i dius: collons si ja ha passat l'estiu! I m'he polit tots els dies de vacances! I no tinc la sensació d'haver-ne fet ni d'haver desconnectat! Tot descafeïnat. Espero abans de final d'any poder gaudir d'uns dies de relax total i amb una forta dosi de cafeïna!