diumenge, 23 d’agost del 2009

Primera setmana de vacances!

Doncs sí! Ja n'ha passat una, la primera! I com aquell qui diu no l'he vist passar. I això que no he fet res d'especial. Bé, per ser sincer, potser si que és especial passar-se el dia estudiant per a les oposicions durant les vacances! Però si no aprofito aquests dies, quan treballo no tinc temps. Per tant, m'he plantejat les vacances com si no ho fossin, i em continuo llevant a la mateixa hora com si anés a treballar. I au! A estudiar! Que si normativa arxivística a Catalunya, a Espanya, a Europa, que si Nodac, sistemes de gestió documental, EAD, MoReq, quadres de classificació... La meva intenció era fer un tema per dia i vaig a un ritme d'un tema per setmana. Quin desastre! I quan n'estic fart, cap a córrer. Aquesta setmana, vaig fer 6 quilòmetres amb 34 minuts i un altre dia 4 quilòmetres amb 21 minuts. I dissabte cap a fer una excursioneta amb bici de 20 quilòmetres, després a fer una costellada a Sant Antoni i a la nit, caminada nocturna; van ser uns 8 quilòmetres Cercant les petjades del comte Arnau, malgrat que aquest va destacar per la seva absència. I diumenge, dinar familiar a Can Freixa a Molló. I demà, Sant Tornem-hi, els apunts m'esperen a sobre de la taula!