dimarts, 18 de novembre del 2008

Malsons!

Faig aquest nou escrit al blog molt més tard del què voldria però la tornada a la feina i a la rutina diària ha estat a un ritme bastant frenètic, a més a més d'haver-hi algun canvi, i avui és el primer dia que puc seure una estona al sofà amb ganes de tenir el portàtil a davant i escriure alguna cosa. Malgrat això, podríem dir que la nit passada no ha estat d'aquelles en què hagi descansat. Dos malsons, amb un mateix tema, s'han estat passejant dins del meu cervell i el tema era tan angoixant com que EM MORIA!!!! Però no només això sinó que un cop mort era plenament conscient del mal moment que passaven la família i els amics! El primer somni em moria o, més ben dit, em mataven d'un tret que em fotien en un atracament mentre jo li deia quatre coses a un dels atracadors i en el segon, una serp de color groc em mossegava. Conclusions: les serps són molt maques però a dins dels terraris i si hi ha un atracament no diré ni piu! I avui espero poder dormir amb tranquil·litat! Bona nit..

.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Dormir amb tranquilitat?
Però si no deus fer altra cosa!
Al ritme que escrius, TOTS ens quedarem adormits!

Vinga, mirat'ho pel costat bo. Almenys el malson t'ha servit per escriure alguna cosa, no gaire interessant, però algu és algu...