divendres, 17 d’abril del 2009

Tornada a la rutina

Després del repòs obligat per la grip i pel mal temps que han fet que m'hagi passat gran part de la Setmana Santa a casa, només amb algunes excepcions com la celebració de l'aniversari de la Marta el divendres o la petita sortida amb bici fins a Santigosa del dilluns al matí, va tocar tornar a la feina a partir del dimarts. I quins pebrots! dimarts va fer sol (més o menys!).

Així que, com que tenia mono de sortir amb bici a la muntanya, el dimarts tan bon punt vaig arribar a Sant Joan, vaig agafar la bici i cap a fer una petita ruta: primer vaig anar fins el km. 8 de la carretera de Santigosa per escalfar i tot seguit vaig tornar enrere per enfilar-me per la carretera de les Llances, cap a Can Jombi, creuar cap a Caramelles i tornar cap a Sant Joan per la carretera de Santigosa. Tot seguit a rentar la bici i dutxar-me perquè portava fang fins a les orelles i a sopar a Ca la Nati. Dimecres sí que va ser la tornada a la rutina i dijous sopar a Can Peret! amb tast d'un Vega Sicilia! No va ser l'Único (queda pendent...), sinó que vam tastar el Tinto Valbuena 5º de l'any 1998. Un vi molt equilibrat, potser mancat de més recorregut, però molt correcte, amb aromes de fruita madura, espècies, fusta seca i tabac de picadura.

I ara cap a la feina, que toca practicar amb la nova versió de la base de dades... i a la tarda, cap a classe del temari general de les oposicions, avui amb l'apassionant món de la gestió pressupostària (ho és?)...