dilluns, 6 d’abril del 2009

5, 4, 3, 2, 1 booooooooooooooom!

Això és la sensació que sento que farà el meu cap en qualsevol moment. Des de divendres, tinc mal de cap. Al principi vaig pensar que era de cansament ja que la setmana passada vaig dormir poc. Però dissabte, vaig tornar a tenir mal de cap, des del matí. I ahir diumenge, altra vegada igual. A més, em fan mal tots els ossos i cap al vespre, tinc nàusees i unes dècimes de febre. Em sembla molt que és la grip. Avui al matí, m'he llevat per anar a treballar i ja tenia una altra vegada mal de cap i una mica de febre. He decidit quedar-me a casa i demanar hora al metge, no fos cas que amb la febre i les al·lucinacions temporals arxivés algun expedient allà on no toca. Ara a esperar què diu el metge...

És curiós, justament ahir explicava que encara no havia faltat mai a la feina per malaltia... És ben bé que no es pot dir mai allò de... "d'aquesta aigua no en beuré".