diumenge, 15 de febrer del 2009

Cap de setmana gastronòmic

Si el passat cap de setman tocava relax, aquest ha tocat menjar. Dissabte van pujar en Peyu, la Núria, la Cristina i en Sergi a Sant Joan i vam anar a dinar a les Feixes. Com sempre, fartanera al canto i menjar de primera! Uns entrants de formatge a la brasa, carxofes, empanades i xoriços criollos i després cadascú el seu "pessic de carn". Un servidor, un "chuletón de buey" que estava boníssim, tendre i fet al punt. Les postres, com sempre casolanes, tot un èxit. Per beure, el ja clàssic Marmellans del Montsant i una novetat, el Bacasis de la DO Pla de Bages, pel seu preu tot un nou descobriment i un vi a tenir en compte. A quarts de 7 cap a casa i tot seguit, cap a Vic a celebrar l'aniversari d'en Jordi. Sopar al Melba. La veritat és que no em va acabar de convèncer, sobretot, per una combinació de gustos i productes que pel meu gust, no acabava de lligar. La crema de patata amb l'ou poché i tòfona no va estar a l'alçada de les meves expectatives i el volcanet de postres tampoc. Sí que vaig trobar bo en canvi, la quiche de carxofa i el gelat de vainilla, papaya i mango. Per beure, un Gewurztraminer Spatlese 2004 del celler Okonomierat Rebholz, un Clos Montblanc Shiraz i un Elías Mora criança 2006. Diumenge a casa, dinar tranquil i a la tarda, uns quants viatges de llibres i trasllat a Can Suquet del Mig finalitzat. Ara ja no tinc excuses per començar a estudiar les oposicions, a veure si m'hi poso...