dilluns, 30 de març del 2009

Cap de setmana tranquil i variat

Cap de setmana bastant variat. Divendres vaig sopar amb una amiga amb qui feia temps que no teníem una conversa d'aquelles que serveixen per posar-se al dia. Dissabte, doncs, el nom ho diu, va tocar fer dissabte fins que em va trucar en David per si el podia anar a buscar a Ripoll, ja que els de dalt s'havien deixat l'aixeta oberta i no podia arribar a Sant Joan amb la seva nova i flamant Specialized. Així que un servidor i el Ligero Assistance es van dirigir fins a Ripoll per efectuar el rescat.

A la tarda, vaig anar a veure la meva iaia de Manlleu i va ser una tarda de sorpreses. Primer em vaig trobar els meus tiets, després vaig a Vic al Caprabo, i em trobo els altres tiets. I per si era poca casualitat, al mateix Caprabo em vaig trobar amb l'Arantxa, una amiga amb qui havíem compartir uns quants viatges amb cotxe fins a la Vila Universitària. A la nit, sopar amb en David i en Jordi a Ca la Nati fins que van ser les 2 (bé, les 3 que aquest finde tocava canviar l'hora).

I diumenge, amb la Núria vam anar a Navarcles que feien Monacàlia, una fira centrada a l'època medieval. Hi havia les típiques parades d'artesania i productes artesans. Vam fer una escapada fins el monestir de Sant Benet del Bages per fer-hi una ullada, i bàsicament anar-hi al lavabo. Queda pendent la visita per un altre dia. Després de fer l'últim vol tranquil·lament a la fira, cap a casa altra vegada. Vaig arribar-hi a quarts de set i per acabar de rematar el diumenge vaig decidir pujar fins a la Collada de Santigosa amb bici. Collons quin fred que vaig passar! Un altre dia, he de pensar a abrigar-me més. I després cap a casa a descansar i a acabar de gaudir del diumenge.