dilluns, 8 de setembre del 2008

Pollastre de pagès

Ahir diumenge vaig menjar pollastre de pagès, dels autèntics. Feia temps que no en menjava i quina diferència amb els que normalment mengem! El pollastre de pagès és gros, amb la carn consistent i gustosa i en canvi, els altres normalment són petits i bastant insípids, i tenen més gust de les espècies que els condimenten que no pas de pollastre. Us heu fixat que el pollastre de pagès té la carn fosca i els ossos blancs i els de "fàbrica" tenen la carn blanca i els ossos foscos? Perquè deu ser? És curiós...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola wapo!!

PEASO DE BLOG!!! Així m'agrada!!! pq aixi estaré més al dia de les teves coses :D BIEN BIEN!!!!!!!

Ves posant cosetes gastrònomiques i consells que em fa molta ilu i seguiré les teves passes :D

Petonets!!

Cris

lacapblanc ha dit...

No sé si em fas més enveja pel tema de sortir a sopar a fora 14 de 17 dies, o pel fet de conduir el llamp de tractor del teu avi!!!

M'agrada molt poder-te seguir per aquí. Per cert, el vídeo del youtube m'ha agradat molt,

Una abraçada

Anònim ha dit...

Hauries de tenir el document dels menjars al dia, gandul!

Alex ha dit...

Ja està actualitzat. És que no tenia temps amb tant de menjar i beure...