diumenge, 10 de maig del 2009

Festa Major de Ripoll i ruta amb BTT

Aquest cap de setmana ha estat la festa major de Ripoll. Alerta! No ha plogut pràcticament! El dissabte a la nit es van poder fer els concerts i el ball, almenys fins les 3,45 de la matinada que és quan vam marxar i de camí cap a Sant Joan sí que vam trobar pluja. I el diumenge, semblava que també havia de ploure i en canvi, ha fet molt bon dia, fins ara, que són quarts de nou i ha començat a caure alguna gota.

Quan vam arribar a Ripoll, hi havia més aviat poca gent. Després, i a poc a poc, es va anar omplint. Primer, van tocar els Héroes de Leyenda, una banda tribut d'Héroes del Silencio i després van tocar els Gans os` Rosas, una banda tribut dels Guns n'Roses. Aquests darrers li van fotre una mica més de canya i van reunir a més gent. Memorable va ser la confusió de Ripoll amb Ripollet! D'acord que Ripoll és més petit que Ripollet, però tampoc cal arribar a canviar-li el nom! Ah! i em va fer molta il·lusió trobar-me la Vane i en Ramon, a qui feia molt de temps que no veia! Vam estar xerrant dels temps de la Vila Universitària i de la universitat... com passen els anys!

I pel que fa a la ruta amb BTT, vaig pujar fins a Santigosa, després vaig baixar fins a Santa Llúcia de Puigmal i la casa de les Cambres, vaig seguir cap a la collada de les Cambres, coll dels Aulinencs i font de Torrents, vaig pujar fins el coll de l'Home Mort, cap al Colomer i cal Caire i baixar fins a Sant Joan. Van ser poc més de 28 quilòmetres, amb punxada inclosa (n'estic de les punxades fins els......!!!!)

Podeu veure les fotos de la ruta clicant aquí i també podeu veure, o millor dit, escoltar, el soroll que fa la línia elèctrica d'alta tensió que passa pels voltants de Santa Llúcia. El soroll que se sent no és el vent, són els espetarrecs de la línia.