dilluns, 18 de maig del 2009

Venc el Peugeot 206!

Aquest cap de setmana ha estat molt intens i extrany!!! M'he comprat un cotxe i no estava previst!!!! Vaig anar al Saló de l'Automòbil amb la idea de mirar diversos models que m'interessaven però la idea era canviar-lo per Nadal. Doncs bé, vaig trobar una oferta que no vaig poder ni saber rebutjar i d'un dia per l'altre, cotxe nou! Encara no me n'he fet la idea...

Per tant, venc el Peugeot 206, 1.9 XTD 70 CV, 5 portes. Color verd. Any 1999. Tancament centralitzat, aire condicionat, ABS, direcció assistida, airbag, ràdio-cd amb comandament a distància amb MP3 amb entrada USB i entrada jack. Té 228000 km. Preu: 2300 euros.

Si hi esteu interessats, podeu enviar-me un mail o deixar-me un comentari i ja us trucaré.



2 comentaris:

lacapblanc ha dit...

Però quin cotxe t'has comprat?
Per cert! Ara el dia 10 faig l'últim examen de la uni!!!

Ja acabaré d'una p... vegada!!

Podríem venir un cap de setmana a còrrer per les muntanyes del Ripollès?

Alex ha dit...

Sort amb l'últim examen!!!! I tant que podeu venir! Això ja no es demana. Només cal posar data.